The title of your home page HotDroid دانلود musixmatch music & lyrics 5.1.1 – موزیک پلیر با امکان نمایش متن موزیک اندروید! آپدیت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 205
نویسنده : مهدی عابدیان

musixmatch music & lyrics از محبوب ترین و پردانلودترین اپلیکیشن های موسیقی با بیش از 30 میلیون کاربر از سراسر جهان برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید یک موزیک پلیر جدید و عالی با امکان نمایش لیریک (متن موزیک) را به ارمغان بیاورید! بله این موزیک پلیر با دارا بودن یک دیتابیس بسیار قدرتمند با بیش از ده میلیون تکست موزیک به شما این امکان را می دهد که با وصل بودن اینترنت علاوه بر گوش دادن به موزیک خود، متن آن را به صورت لحظه ای و همزمان با پخش مشاهده نمایید! اگر از کاربرانی هستید که به دنبال یک موزیک پلیر ساده و زیبا با امکان نمایش تکست موزیک برای دستگاه اندرویدی خود هستید ما به شما اپلیکیشن musixmatch music & lyrics را پیشنهاد می دهیم که از برترین هاست و بدون شک شما را مجذوب خودش خواهد نمود!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه musixmatch music & lyrics اندروید:

* پخش موسیقی های شما در محیطی زیبا و دوست داشتنی

* دسترسی به میلیون ها متن موزیک از موزیک های خارجی و ایرانی

* امکان جست و جو در میان موزیک ها با پارامترهای مختلف

* دارا بودن ویجت اختصاصی و شیک برای قرار دادن در صفحه اصلی

* ذخیره ی آسان تکست ها و متن موزیک توسط کاربران و شما

* دارا بودن یک دیتابیس و کتابخانه قدرتمند با اماکن مدیریت

اپلیکیشن musixmatch music & lyrics هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در هاتدیروید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی و پرداخت شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که :

1 – نسخه ی پیش رو از اپلیکیشن musixmatch music & lyrics ؛  نسخه پولی، پرمیوم و پرداخت شده است به گونه ای که تمامی بخش ها و قابلیت های آن در دسترس هستند!

2 – برای نمایش متن موزیک اینترنت نیاز هست.

تغییرات نسخه ی v5.1.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم - مخصوص Arm

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم - مخصوص X86



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , ابزارها , پلیر و مولتی مدیا , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید , ابزارها , پلیر و مولتی مدیا , دانلود musixmatch music & lyrics 5/1/1 – موزیک پلیر با امکان نمایش متن موزیک اندروید! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: